groetjes - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu groetjes - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu

groetjes

Door: renemarije

23 December 2011 | Botswana, Maun

Hallo Hallo,

Ja daar zijn we weer ff:

Deze keer wat persoonlijkere berichten....(ja t ligt toch echt aan de verbinding hoor arjen....ook al weet ik dat ik geen computer kunstenaar ben!! :-)

Pa en ma veel sterkte met verlies van een goede vriendin, ook voor de rest van de familie en vrienden.
Karin, Edwin, tijn en Len...nog heel erg bedankt voor pakketje bij sinterklaas....t kwam precies op 5 dec...echt super!
Tijn succes met je blessure, Len succes met op!

Vivianne....hoop dat je je weer beter voelt...??

Bert, Peter, Marga en Daphne nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen!!

Tobi en Joyce gefeliciteerd met Timme, is al weer even geleden, maar wij kregen het kaartje echt pas laat. Alles goed??

Arjen...leuk dat je ook weer van de partij bent, ijthee..?! was het buiten niet koud genoeg??

En aan iedereen heel veel groetjes, een fijne kerst en tot in het nieuwe jaar....?? Hier of in Ned. Maar niet met deze kerst of oud en nieuw :-( (Kan niet altijd "feest" zijn!!) x x

• 23 December 2011 - 07:32

Karin:

Ja ik ben de eerste, Nog even snel berichtje terug dan huis poetsen en opruimen, dan zijn we er klaar voor, voor de kerst en vakantie. Morgen nog even voetballen in de zaal met tijn, tijn mag nog niet meedoen, maar wel even kijken he. Met z'n knie gaat het al beter hoor, mag na de vakantie weer gaan fietsen. gisteren kerst op school bij len was druk, veel ouders, gezellig, lekkere hapjes koffie vuurkorfjes buiten, zag er leuk uit. vandaag nog laatste kado's ophalen. tijn is ook al vroeg vrij dus nog even op kantoor helpen met borrel van de zaak en dan vakantie. het is hier vanmorgen al 11 graden, veel te warm voor de tijd van het jaar, zo heb je ook nog niet echt kerst gevoel. maar ja dat is bij jullie helemaal moeilijk met 30 graden om een kerst gevoel te krijgen. heb je versiering??? gaan jullie ook nog iets bijzonders doen, uit eten? rinie michel? of andere vrienden? zomaar thuis? is het sint pakketje al op? is ook niet zoveel he 2 kilo!!! is zo op. heel heel heel veel groetjes geniet van je kerstdagen denk af en toe aan ons, niet te veel hoor. wij toosten op jullie maandag om 17.00. Als we bij pa en ma zijn. doet iedereen even mee!!!!!
    xxxx ka mis je heel veel.

• 23 December 2011 - 15:38

Jose En Han:

ha rene en marije
    hoe is het ermee? hier alles goed, ik ben net klaar met werken. nu een klein weekje vrij, volgende week hoef ik alleen vrijdag te werken.
    straks nog een paar boodschapjes halen, kerststaaf en pampers en dan komen we de kerst wel weer door!! we eten die pampers als toetje, haha nee hoor. heb je al tijd gehad voor een picasa voor op waarbenjij van jullie vakantie? ik ben wel benieuwd. kerstkaart is onderweg, maar was eergister pas binnen (het is heir zo warm dat je nog niet direct kerstfotos gaat maken, op het schoolplein kwd staat de boom in de bloesem... nou ja) dus te laat besteld, en 4 dagen voor kerst pas binnen. dat was snel schrijven.... teun heeft geholpen, postzegels plakken, ze zitten in alle hoeken, maar ja als je niet kan lezen weet je ook niet of je hem ondersteboven hebt. hij is bij de peuters geweest voor kerstfeest. echt schattig zingen ze liedjes met een sterrenregen erbij en hij had ultraschattig een strikje aan!! had ie zelf uitgezocht en hij was apetrots!! ik ook.... nou ik stop ermee, ga naar het kruidvat en dan naar huis, kijken of het han lukt om wafels te bakken... doei en veel liefs van ons allemaal...

• 30 December 2011 - 11:13

Kees En Nellie:

hoi rene en marije.
    hoe gaat het zoal? de laatste dagen van 2011 zitten er bijna op.Wij willen jullie nu alvast een fijne jaarwisseling toewensen en een heel voorspoedig nieuwjaar'.Gaan jullie ook oliebollen eten? of wordt het wat anders? pannekoeken smaken bijna hetzelfde hoor. Nou,maar veel plezier en voorzichtig met vuurwerk he....We bellen nog wel op nieuwjaarsdag ,als het lukt. liefs en groetjes pa en ma a.xxx

• 01 Januari 2012 - 20:36

Jeroeneke En De Rest:

hai reneke en marije.....

het is ongeveer al sinds de oertijd geleden dat ik een berichtje heb gestuurd, maargoed ik hoop het met dit berichtje weer een heel klein beetje te compenseren.

allereerst wil ik jullie heel veel geluk en gezondheid toewensen voor 2012.......ditzelfde uiteraard voor de hele familie.

hier in Zeeland gaat alles wel prima.......met loes en jip, pa en ma gaat alles helemaal prima.....jip wordt bijna 2 jaar en is superbraaf (af en toe een beetje een vlegel, maar dat zal hij wel van zijn moeder hebben ;-) verder hebben we het behoorlijk druk met ons
    nieuwbouwproject.......er staan ondertussen 1850 vierkante meters extra aan onze tropical zoo gebouwd. (verdeeld in twee nieuwe kassen) in de grootste kas 1200 m2 gaan we een kidsjungle bouwen, klimtorens klauternetten waterspeeltoestellen, tentenkampjes, vlotten etc etc....en dat allemaal jungle stijl aangekleed en aangeplant.

in de andere kas zijn we aan het bouwen aan een natuurexpo en educatieve zaal waar we workshops etc gaan geven.

heel veel werk gaat nu zitten in de fossielenmijn.....we zijn een complete mijnschacht aan het nabouwen waarin vitrines komen met fossielen, schedels, botten, dinotanden en klauwen en veel meer.

in de rest van deze natuurexpo...en dat is denk ik leuk voor jullie om te weten. starten we het eerste jaar met een wisseltentoonstelling in het thema Afrika.

ik heb een afspraak kunnen maken met een belgische kunstenaar ( zijn bedrijf heet zephyr wildlife). deze man maakt hyperrealistische afgietsels in polyester van dieren......binnenkort zijn er dus neushoorns, olifanten, giraffen, nijlpaarden en nog veel meer savannedieren in kwedamme te bewonderen........ik wil alles zo natuurlijk mogelijk decoreren.....met zand boomstronken etc.......ook heb ik al een oude landrover op de kop getikt.....daar zet ik dan een koppel opgezette leeuwen op.

zo........jullie zijn weer een beetje op de hoogte van het wel en wee van the antes family :-)

hebben jullie nog een tripje nederland gepland of voorlopig niet?

groetjes

jeroeneke en de rest

• 01 Januari 2012 - 21:06

Pa En Ma V.d. Kreeke:

Hallo Marije en René,
    Nog even de beste wensen en een voorspoedig en gezond 2012 via deze site. De buren hadden allemaal heel mooi vuurwerk.Vanmorgen gewoon ons rondje rond de polder gelopen. Het zag er nog allemaal hetzelfde uit, niets veranderd in 2012. Vanmiddag op de fiets naar Karin even wensen en om de koffie en een borreltje. Vlug naar huis want Gerard en Nellie kwamen ook nog even langs. Het is heel slecht weer, de temperatuur is wel hoog, maar het regent heel veel. Straks naar Freek de Jonge kijken. Groetjes en dikke kus xxxx Ma en Pa