we zijn dr nog hoor.....!!! - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu we zijn dr nog hoor.....!!! - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu

we zijn dr nog hoor.....!!!

Door: renemarije

Blijf op de hoogte en volg

20 Maart 2012 | Botswana, Maun

wauw dat is deze x echt lang geleden, allerlei excuses te spijt. Hierbij weer een mini up date:

Ja mama Rene is al weer langs geweest en zelfs alweer veilig terug thuis....t was erg gezellig en leuk. Pa en ma van de kreeke zijn hier nog druk aan het werk (met af en toe een tripje of uitje op zn tijd.
Heel fijn hoor hulp van thuis, kom je eindelijk aan al die dingen toe waar je nooit aan toe komt.
We zijn het hek aan t vernieuwen, buiten douchen krijgen een complete facelift, onze ramen zijn weer gezeemd, buiten stoelen gereinigd en in de verlopen olie gezet tegen termieten (soort mieren ide hout op eten) etc etc.

Marije is erg druk bezig met alle boekingen en emails voor komend seizoen....t owrdt druk hoor!!!
Verder nu even niet zo veel nieuws, we hebben het goed, genieten en we mogen nie klaag nie

Heel veel groetjes en liefs, x x

  • 20 Maart 2012 - 14:54

    Karin En Fam:

    he hallo leuk weer even een mini update. dat jullie het leuk hebben dat heb ik al een paar keer in een sms gehoord. even er tussenuit met pa en ma altijd leuk denk ik. en wat hulp in de huishouding waar je anders niet aan toe komt is ook meegenomen. gelukkig heb jij niet zo veel ramen!!!!!! als ma mij komt helpen zijn we een hele ochtend met z'n 2een aan het lappen. jullie hebben ook heel lekker weer zie ik regelmatig op weeronline dus dat zit wel goed. gelukkig is het hier ook lekker ongeveer 15 graden met volop zon, dus bakje in de tuin gaat goed. tij heeft tijn heeft tussentijds rapport vandaag gekregen en dat is prima hoor laagste voor nederland een 6 en hoogste voor rekenen!!!!! een 8,5 daarna gym beeldendevorming en techniek. hij heeft het naar z'n zin en dat is ook heel belangrijk. aan de vaste verkering met Melissa!! hij heeft vorige week kado voor haar gekocht. super leuk hoor. Len en ik zijn druk bezig met spreekbeurt over kunst gras. Die heeft hij 11 april. Nog even en de jongens zijn weer jarig.!! 14 he!!!! wat gaat de tijd toch snel. voor len z'n feestje gaan we naar jeroen en johan, de nieuwe safari en fosielen zien. als het af is hoor?
    nog heel veel plezier geniet nog even van elkaar, heel veel groetjes xxxx Ka ik mis je wel hoor!!! xxxx

  • 02 April 2012 - 19:21

    Arjan:

    Druk, druk, druk!!!

  • 09 April 2012 - 16:54

    Caro:

    Nog een vrolijke pasen iedereen...

  • 18 April 2012 - 19:15

    Jeroeneke:

    Hey Reneke en Marije,

    De verbinding viel weg, maar ik wil toch even zeggen dat ik het een hele verrassing vond om Rene vandaag even aan de telefoon te hebben.....dankjewel!

    Goed om te horen dat alles goed met jullie gaat.......het staat nog steeds erg hoog op mn lijstje om nu toch echt eens bij jullie te komen kijken, maar nu ben ik toch weer een beetje op de hoogte.

    Als jullie weer een keer in Nederland zijn kom dan zeker even naar ons mini stukje Afrika kijken :-)

    Via deze weg ook nog een dikke proficiat voor Caro en Jeroen......ik hoorde van mama Jeroen het blije nieuws...supertof!

    Aan iedereen groetjes

    Jeroen, Loes en Jip

  • 30 April 2012 - 06:16

    Caro:

    Ha!!'
    Happy queensday!! Ik ben er klaar voor, de zon schijnt, dus op naar kapelle en kloetinge om wat troep te scoren, vanmiddag werken, dat is dan weer jammer, maar ja.
    Jullie een oranjebittertje oid?
    Verder alles goed hier.
    Tot gauw,

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 423
Totaal aantal bezoekers 154882

Voorgaande reizen:

02 Januari 2006 - 03 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: