kaapstad - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu kaapstad - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu

kaapstad

Door: renemarije

28 Januari 2012 | Botswana, Maun

Hallo Hallo,

Ja ja op rene zn verjaardag heel ff snel een berichtje... gisteren de tafelberg beklommen en de dag daarvoor robbeneiland en een aquarium bezocht....alles super!! gisteren tafelberg naar boven beklommen en gisteren avond helaas geen energie meer om nog "wild" te feesten, misschien op de terug weg. Vandaag hopenlijk richting Muizenberg = nog kaapstad maar best wel wat verder weg, deze stad is ongeloofelijk groot!! In muizenberg strand, surfen en rene zn verjaardag vieren, we zien wel...maar genieten zeker!!
p.s: kees ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!!
veel liefs, x x

• 28 Januari 2012 - 08:22

Kees En Nellie:

Rene...en Marije.
    hartelijk gefeliciteert met je verjaardag en een fijne dag samen.
    geniet er van .er is genoeg te zien in kaapstad. groetjes en liefs van pa en ma a.xxx

• 28 Januari 2012 - 12:13

Karin:

he rene van harte ik stuur zo nog sms maar weet niet of jullie mobiel bij hebben?? leuk even z'n kleine update, jullie genieten volop. veel plezier nog verder en veel plezier vandaag met feesten!!! gr xx ka ps len heeft gewonnen met voetbal, tegen yese!!! tijn gelijk 2-2 wel heel goed gespeelt hoor. gr xxxxxxxx mis je wel hoor.

• 28 Januari 2012 - 12:39

Bert En Madeleine:

Hallo, leuk om even te horen wat jullie aan het doen zijn. Rene, gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van, maar zo te zien gaat dat wel lukken!
    Oh ja, nog bedankt voor de leuke kerstkaart. Is afgelopen week binnen gekomen.

groetjes, Madeleine

• 28 Januari 2012 - 18:32

Jeroen En Caro:

Ha rene en marije,

Van harte gefeliciteerd met je 31e verjaardag broer!!
    Heb proberen te bellen, maar niet gelukt, bel wel als jullie weer thuis zijn.
    Maar jullie doen het leuk daar in kaapstad;geniet ervan.
    Bijzonder he; robbeneiland.
    Ook nog naar kaap de goeie hoop?
    Vast wel.
    Heel veel plezier verder; wij zitten lekker bij de kachel.
    Ik heb vandaag in kapelle gewerkt en jeroen is met wilco in het hout bezig geweest, hebben een windsingel plat gelegd en zijn nu aan het kloven.

Plezierig.
    Dikke kus van ons,

• 28 Januari 2012 - 21:30

A1:

Gefeliciteerd met je verjaardag

• 29 Januari 2012 - 07:46

Tobi:

whaa! Heerlijk, krijg van jullie verslagje gewoon zin om ook te gaan.
    René nog onwijs gefeliciteerd met je verjaardag! Lijkt me helemaal niet erg om in suud africa te vieren.

Geniet!

• 29 Januari 2012 - 11:16

Jeroeneke:

Heeeeeej Reneke en Marije,

een klein beetje te laat, maar gefeliciflappert!!!!!! met je verjaardag.

Wat worden we al ouwe lullen eej ;-)

Groetjes

Jeroeneke, Loes, Jip en de hele familia

• 29 Januari 2012 - 13:19

Jose Han Teun E Noor:

ha rene
    supergefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren. lekker aan de kaapse pracht met je verjaardag wat wil je nog meer. (suud afrikaanse wien).
    je staat gepland op de kalender dat we bellen als jeterug in botswana bent. heb je nog wensen, die kunnen we wel aan ma meegeven. teun is al super voor je aan de knutsel geweest. hij houdt zo van knippen dat ik snel iets moest verzinnen, anders was er niks meer van over.... maar t isgoed gekomen. groetjes jose en fans
    heel veel groetjes voor marije natuurlijk!!

• 08 Februari 2012 - 14:09

Johnny: