Hallo Hallo - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu Hallo Hallo - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu

Hallo Hallo

Door: renemarije

24 Januari 2012 | Botswana, Maun

Hallo allemaal,

Hier ff snel een berichtje vanuit Pretoria. Na een ochtend van heen en weer lopen, taxien en beetje frustratie (we zijn hier om onze paspoorten te vernieuwen!!) zijn we daarnet heerlijk wezen zwemmen in een heel groot 50 meter zwembad...super sportief en relax + verfrissend!! Morgen gaan we proberen richting Kaapstad te vertrekken. Na het zwemmen lekker broodje van de Subway gegeten en nu op zoek naar een lekker bakje koffieeeehhh!!
Han proost op je verjaardag!!
Alles met ons is goed, t gaat lekker, dus geen zorgen aub. In Kaapstad zullen we vast nog wel een keer gelegenheid hebben tot emailen en zullen jullie weer iets verder op de hoogte brengen.
p.s: terwijl we vandaag bij de ambassade stonden kregen we een sms van ons personeel dat Francisca is opgegeten door de honden van de buurman (weten nog niet precies welke buurman. Francisca is 1 van onze kippen, niet een gast....ha,ha hadden we jullie even ongerust he!?). Verder hebben we het personeel gisteren nog gesproken en met B&B gaat alles goed.

Heel veel groetjes en wij genieten hoor!!! X X

• 24 Januari 2012 - 14:56

A1:

Ik lees het al jullie doen het goed daar en gecondoleerd met franscIsca

• 24 Januari 2012 - 16:56

Tobi:

Hee renemarije,
    jullie worden steeds vaardiger in het spannend beschrijven van jullie belevenissen = leuk. Wanneer gaan jullie een boek uitbrengen met deze verhalen gebundeld? Ook heeel leuk was het fotokaartje dat bij ons op de mat viel! Super, dank u dank u!

dikke kus uit de trein naar Breda!

• 24 Januari 2012 - 17:21

Karin:

he ja het nodige met het leuke combineren, geniet van het leuke en laat het nodige maar gewoon over je heen komen. jammer van de kip. is het personeel vast wel geschrokken!!! veel plezier groetjes Ka xx

• 24 Januari 2012 - 17:30

Han Jose Teun E Noor:

zeg grappenmakers, ik dacht dat het iemand van het personeel was. hier alles goed, niemand opgevreten ofzo!
    nou geniet van kaapstad en jullie uitjes, alvast een fijne verjaardag rene. wij nemen een portje of een biertje voor jullie vanavond. doei kussen van ons.

• 25 Januari 2012 - 18:05

Bert En Madeleine:

Hallo Marije en Rene,

Niet verkeerd. Heb je meteen een korte vakantie eigenlijk. Maar was wel verbaasd dat jullie helemaal daar naar toe moeten. Is er in Botswana geen nederlands ambassade waar je terecht kunt voor een nieuw paspoort?
    Hier alles z'n gangetje. Nog steeds zachte winter, met voor de tijd van het jaar te hoge temperaturen. Net begrepen dat het van het weekend toch zou gaan vriezen.
    Zelf vind ik het niet zo erg. Hou niet heel erg van de kou. Maar voor de natuur volgens mij niet helemaal goed. Sommige planten en dieren zijn echt in de war en doen dingen die ze normaal gesproken alleen in de lente doen. Affijn, niets aan te doen.
    Met ons ook alles goed. We gaan maandag over een week een midweekje centerparcs doen. Heel veel zin om lekker met z'n viertjes tijd door te brengen. Komende vrijdag nog lekker met de kids een dagje naar m'n moeder en Charlotte komt dan ook met Thomas en Steijn. Wordt gezellig met al die kindjes!

groetjes, Madeleine

groetjes, Madeleine

• 26 Januari 2012 - 09:35

Kees En Nellie:

hallo Rene en Marije
    wat leuk om wat van jullie te horen vanuit Gaberone.en gezwommen in een nog groter zwembad.En nu op naar Kaapstad,veel plezier daar en als het gaat, moet je naar het Robben eiland gaan ,is heel intressant.en er is ook nog een hele mooie tuin daar in de buurt.en natuurlijk naar de kaap. affen heel veel plezier en een goede reis. hier gaat alles goed. liefs en groetjes, pa en ma a.xxx

• 26 Januari 2012 - 15:48

Hallo Marije En René:

Leuk om iets te horen van jullie vanuit Pretoria. De Nederlandse ambassade zit dus niet in Johannesburg, maar in Pretoria, wist ik niet. Jammer van de kip, minder eitjes. Hier gaat alles goed. Net terug van Eng.les. We moesten naar Kattendijke. Slecht weer, dus met de auto. Pa is in de kas snoeien en in de schuur van alles opruimen. Meer dan 20.000 leraren zijn aan het staken, dus geen school. Straks koen en Mensendieck. Groetjes en XXXX Pa en Ma.