alles goed - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu alles goed - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu

alles goed

Door: renemarije

26 November 2011 | Botswana, Maun

hallo nog ff een heel klein berichtje, want internet (hotmail etc) doet het erg slecht en zelfs bellen is niet zo makkelijk als we dachten.....komt ook omdat het weekend is en veel winkels zijn niet open etc. We zitten in Harare zimbabwe en alles is goed...geen zorgen!! Rond 1 Dec zijn we thuis in Maun. Heel veel liefs en groetjes Marije en Rene

• 27 November 2011 - 18:25

Jose En Fam:

ha rene en marije misschien zitten jullie nog wel achter de pc, gaaf dat het goed gaat. is het rustig in zumbabwe? Goede plek voor souvenisrs he? tenminste bij ons was het er super goedkoop! gniet er van!! groetjes uit het zwartepieten huis!! doei

• 27 November 2011 - 19:22

Bert En Madeleine:

Hallo,

Fijn om even te horen waar jullie zitten. Zo'n vakantie vliegt voorbij, jullie zijn over een paar dagen alweer thuis!
    Mijn verlof zit er ook bijna op. Maandag 5 december ga ik starten met een slaapdienst. Zal wel weer even wennen zijn om mijn twee mannetjes achter te laten. Maar ook wel weer zin om de kinderen op Viaphila weer te zien.
    Nog veel plezier met jullie laatste daagjes vakantie.

groetjes, Madeleine

• 28 November 2011 - 18:02

Karin:

Ja leuk weer even van jullie te horen dat het goed gaat. geniet nog even een paar dagen. In de Ben B ook alles goed? gr xxxx Ka

• 28 November 2011 - 19:47

Caro:

Ha
    Wat gaat dat snel, zijn jullie wel overal geweest waar jullie heen wilden?
    Veel gezien en genoten?
    Hier alles goed, lekker tuus bie de kachel.
    Veel plezier nog, x van ons.

• 29 November 2011 - 10:26

Pa En Ma V.d. Kreeke:

Hallo Marije en René,
    Fijn nog even wat van jullie te horen. Onderweg met openbaar vervoer??Of heel erg luxe met vliegtuig. Winkels dicht in het weekend, beetje vreemd??? Hier alles goed. Groetjes Pa en Ma.

• 01 December 2011 - 10:37

Kees En Nellie:

Hoi Rene en Marije,
    We hebben het bericht gelezen,fijn dat alles goed gaat en dat jullie een mooie reis hebben , inmiddels zijn jullie misschien al weer thuis.ook weer fijn om thuis te komen denk ik. Is alles goed gegaan? thuis? veel groetjes en liefs van Pa en Ma A.xxx