groetjes uit Malawi - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu groetjes uit Malawi - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu

groetjes uit Malawi

Door: renemarije

22 November 2011 | Botswana, Maun

Hallo Hallo,

Heel erg lang geleden vanuit Botswana, vanwege slechte internet verbinding!! Maar nu sinds 10 November zijn we al aanhet reizen richting en in Malawi....eindelijk onze wel verdiende vakantie!! We hebben het goed naar ons zi en alles is tot nu toe goed verlopen. De reis dagen met de mini/ combi bus zijn soms wel lang en vermoeiend, maar na 1 of 2 dagen van zo reizen bereik je dan je plaats van betemming sneller en kun je daar langer genieten. Vandaag zijn we in Blantyre aangekomen, vanuit Zomba. Waar we 3 nachten waren. Zomba was ons erg goed bevallen! Vanuit hier gaat onze reis richting Mozambique/ Zimbabwe (Harare). Eind November/ Begin December zijn we weer in Maun.
We hebben af en toe contact met Discovery en de verhalen/ berichten zijn positief...dus dat is fijn. Heel veel groetjes en liefs van ons!!

• 22 November 2011 - 18:39

Karin:

He leuk een berichtje vanuit een ander land.
    Super om te horen en lezen dat jullie het naar je zin hebben. geniet er nog maar lekker van jullie hebben het verdiend.
    we horen alles wel als jullie terug komen in maun. veel plezier verder en xxxx jes ka

• 23 November 2011 - 08:44

Jose En Fans:

ha rene en marije,
    klinkt super zeg, en lekker avontuurlijk!! hier alles goed, we zitten helemaal in de sint sfeer. teun was gister om kwart over 4 wakker omdat ie naar zijn schoentje wilde gaan kijken.... fijn die sint. ik heb afgesproken dat ie gewoon in bed moet blijven anders stuurt sint het voortaan over de post, die komt pas om 1 uur!! vandaag was het 7 uur dus beter he!! nou heeeel veel plezier en ik hoop dat jullie leuke dingen zien en doen. neem veel fotos, heel veel groetjes han jose en kids. doei

• 23 November 2011 - 18:00

Madeleine:

Heerlijk zo'n lange vakantie! Is wel lekker na al dat harde werken.
    Hier gaat alles zijn gangetje. Vandaag nog mooi weer. Geen wind, zonnetje. Dus nog lekker even met de kids naar buiten. Even rondje Groenrijk gedaan. Kerstspullen staan al uitgebreid uitgestald, maar daar zijn wij nog niet aan toe. Sint is in het land en met een kindje van 3 jaar is dat opeens weer een hele belevenis. Afgelopen zaterdag met Kevin en twee vriendinnen met gezin naar de kade in Goes gegaan om de intocht te zien van Sinterklaas. Laatste keer dat ik daar stond, was ik zelf nog kind! Brengt ook weer heel veel leuke herinneringen boven.
    Geniet nog even van de reis en we horen weer wel van jullie als jullie terug zijn in Maun.

groet, Bert en Madeleine

• 24 November 2011 - 08:42

Kees En Nellie:

hallo vacantiegangers.
    leuk om wat van jullie te horen en dat jullie het goed hebben daar;malawi;is het daar veel anders dan in botswana?
    andere gewoonte's of andere huisjes?
    we zullen het allemaal wel horen als jullie weer thuis zijn .als alles goed gaat dan komen ko en ko en ik in februarie naar jullie,we hebben de reis besteld bij rosa,weer iets om naar uit te kijken,nou rene en marije, heel veel plezier,goede reis en liefs en groetjes van ons, pa en mA A.XXX