nieuwe hut klaar en paar dagen weg...... - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu nieuwe hut klaar en paar dagen weg...... - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu

nieuwe hut klaar en paar dagen weg......

Door: renemarije

04 Juli 2011 | Botswana, Maun

Hallo Hallo,

ff een update!!
Ja,ja zoals hierboven vermeld... de nieuwe hut is klaar en zelfs al 2 nachten in gebruik geweest!! Dus erg leuk en goed dat we er nog 1 bij hebben. Van de week is het niet super druk geweest, maar toch wel lekker wat gasten.
Wij hebben zelfs van de gelegenheid gebuik gemaakt om 22 en 23 Juni en 29 + 30 juni ff naar de bush te gaan. 1st trip was succes vol en lekker relax + genieten, 2de trip was m.n. qua dieren erg succesvol en fantastisch. Hoop dat het lukt om een foto te plaatsen, maar zo niet dan ff het verslag. Op de 2de trip hadden we super veel geluk en hebben: leeuwen, zebra, kudu, impala, olifanten met veel kleintjes!, giraffe, wild zwijn en als klap op de vuurpijl!!!....2 luipaarden. Echt fantastisch en heel bijzonder!
Goed wat nog....Mila nog gefeliciteerd met je verjaardag, Tante coby....t was op jou verjaardg dat we de luipaarden hebben gezien, toeval of...!! Nog gefeliciteerd!!
Voor nu even niet meer zo veel, heel veel liefs en tot de volgende keer!! x x

• 04 Juli 2011 - 18:16

Karin En Fam:

he super leuk zoveel dieren gezien, vast een super leuk gevoel om luipaarden te zien in het echt in het wild. en nog wel op coby dr verjaardag, dat is geen toeval denk ik.
    hut in gebruik, alles klaar of nog kleine details?? is het nog zo koud of valt het mee? Hier ben ik ook klaar met de verbouwing van de slaapkamer, nou ja nog lampjes en de gordijnen komen vrijdag waarschijnlijk maar we slapen al weer beneden dus dat is al super. Nog een paar dagen school en dan heben de kids schoolvakantie. Tijn gaat dan gelijk op Kamp. Len en ik gaan nog 1 nachtje naar boxtel, naar het oertijd museum, over dino's en zo. groetjes succes met gasten enzo xxxx ka mis je

• 04 Juli 2011 - 19:29

Bert En Madeleine:

Gaaf dat jullie luipaarden hebben gezien! (aan al die andere dieren zijn jullie natuurlijk al lang gewend?!) Bijzonder hoor!
    Hier gaat alles zijn gangetje. Alleen woensdag nog werken en dan heb ik verlof! Echt aan toe, heel fijn. We gaan zelfs nog op vakantie. We doen huizenruil met achterneef van Bert die met zijn gezin in Harderwijk woont. Zij komen een weekje naar Zeeland in ons huis en wij gaan een week naar Harderwijk in hun huis. Onze laatste vakantie met z'n drietjes. toch wel weer gek, maar als het goed is zijn we straks toch echt met zijn viertjes.

Groetjes,
    Bert en Madeleine

• 05 Juli 2011 - 13:07

Jose En Fam:

hoi
    wat gaaf zo vaak lekker weg, heerlijk hoor.
    hier alles zijn gangetje. zaterdag naar idea geweest, alleen een tafelbladje voor de kinderstoel nodig en met een auto vol naar huis. heerlijk!! haha
    noor kan kruipen, dus die maakt het hele huis onveilig, kruipt als ze de kans krijgt ook snel naar buiten engaat dan zo snel mogelijk alle steentjes die ze tegen komt in d'r mond stoppen... teun probeert daar tegen te houden, en wij proberen teun weer tegen te houden.... we hebben het dus druk!! verder heeft teun gisteren heel de middag hamertje tik gedaan ik denk dat hij van 1 tot 4 heeft zitten timmeren. (met van die kleine spijkertjes op zo;n kurken plankje) echt leuk dat hij het zo leuk vond. zondag hebben we een superronde gewandeld, langs het watervlietsewegje en dan helemaal langs chantal en nico. teun heeft tot eva geskelterd, maar wilde toen niet meer. arme jeroen en caro die hebben de skelter toen nl geduwd!! maar toch wel stoer dat hij zo;n 4 km heeft geskelterd!! en wij lekker buiten gelopen, t is tegenwoordig heerlijk weer. we hebben perzikken, han zijn trots!! ik dacht dat het niet kon in nl, maar het kan wel en ze zijn nog lekker ook. gewoon van ons grasveldje niet eens in een kas... de trampoline is ook veilig nu, want ik had een net gekocht en ma heef thet vernaaid, omdat het aan 8 palen vast moest, maar we maar 6 palen vast kunnen zetten aan de voeten van de trampoline. maar nu is het safe gelukkig. han heef took een heel leuk paadje gelegd, van oude steentjes, was een mispitsteetje vroeger, maar nu een leuk oud straatje, wat straks zorgt dat we een rondweg rond het huis krijgen zodat de kids rond kunnen fietsen/steppen/rennen whatever. nou dit is het wel weer, ik ben nl aan het werk...
    madeleine, gefeliciteerd nog met je zwangerschap!! en jullie ook toby!!
    groetjes van ons alle 4, doei jose

• 07 Juli 2011 - 19:19

Caro En Jeroen:

Sooow, die luipaarden en leeuw is echt super stoer man, gewoon vanuit de auto, op de weg, superrr!!
    Klinkt allemaal goed, en druk geweest met de hut, gaaf hoor.
    Hier alles goed, lekker aan het fiesten, gisteren bij wendy geweest, was gezellig en met thom gaat het steeds beter.
    We volgen de tour, johnny hoogerland heeft vandaag de bolletjestrui behaald;knap hoor!
    Verder is het hier zaterdag braderie, dus is wel gezellig, zondag solexrace, dus even kijken.
    Ja, zondag aan de wandel, we misten alleen jullie nog!
    Nou, de groetjes ook van jeroen.

• 10 Juli 2011 - 15:16

Kees En Nellie:

Hoi Rene en Marije,Zo,de laptop doet het weer ,elke keer zit de mailbox vol maar Ralf krijgt hem wel weer aan de praat.Mooie foto's van de dieren ,dat komt natuurlijk door dat goeie fototoestel....vandaag is het verder rustig hier,in heinkenszand is het solexrace vandaag dus zijn we samen om te eten.Vanmorgen mochten we na de kerk gaan kijken naar de nieuwe B&B in de pastorie,is mooi geworden en alles is ook weer geschildert.verder hier geen nieuws veel liefs en groetjes van Pa enMa A.xxx

• 10 Augustus 2011 - 21:25

Arjan:

Hoi luitjes alles super daar zo te lezen, hier beetje fris en nat. Komen net terug uit Luxemburg daar wel 2 weken lekker weer gehad op een paar buitjes na!

Nog half weekje en moet roept de plicht weer helaas. Zou nog zoveel willen doen maarja. Groetjes daar, liefs Arjan en Laura