eindelijk weer een berichtje!! - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu eindelijk weer een berichtje!! - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu

eindelijk weer een berichtje!!

Door: renemarije

Blijf op de hoogte en volg

20 Maart 2011 | Botswana, Maun

Hallo Hallo,

Ja ja eerst schrijven ze ongeveer iedere dag en dan moet je meer dan een maand wachten op een bericht....!! Nou goed, hierbij weer ff een up date vanuit Botswana. alles goed hier, de ouders zijn weer vertrokken en bij dit bericht soort van een overzicht van hun tijd met ons hier. Van Ma en mij niet zo veel foto's wat ondanks dat wij ook zeker wel gewerkt hebben ....is het typen van emails en b.v. was draaien toch minder foto geniek dan een huis bouwen!! ha,ha Het complete dak is nu ook met gras bedekt en Rene is aan het terras begonnen. De afgelopen week best nog wel wat aanloop gehad van gasten en gisteren + eergisteren ook nog dinner voor 4. t is nog steeds erg warm en eigenlijk te droog voor de tijd van het jaar!! Januari was te nat, feb en maart zijn te droog. Op de foto staan bananen van eigen tuin en de huidige trossen doen het ook goed hoor!!
Verder wel een hoop te vertellen, maar geen inspiratie en sommmige dingen zijn ook niet zo interessant voor internet/ bericht doeleinden!

Vragen over de foto's kunnen bij dit bericht!!
Ja de bananen waren erg lekker!!
p.s: Bert en Madde, vief en Jarno / Nicole, Karin heb vorige week pers. email/ sms gestuurt, hebben jullie die ontvangen??
Carolien en Jarno nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Iedereen veel liefs en groetjes!!

  • 21 Maart 2011 - 13:50

    Bert En Madeleine:

    Hey Marije en Rene,

    Wij hebben de persoonlijke mail ontvangen hoor! Ik heb al een mailtje terug gestuurd. Zie dus onze persoonlijke mail.

    groetjes, Madeleine en Bert (enKEvin)

  • 21 Maart 2011 - 15:01

    Jose En Fam:

    ha rene en marije
    ik had de fotos al op een schijfje gekregen, superleuk. ziet er echt superstoer uit, even een huis bouwen!! oneerlijk he! wassen en koken is meteen weer voor vies of op en zo'n huis daar blijf je wat van zien!! maar ja moet ook gebeuren! hier alles goed. een lekker druk weekend gehad. zaterdag naar plopsaland en gisteren naar muis en leeuw met teun in het theater. hij vond het superleuk. maar was wel een beetje moe, hij is om half 5 naar bed gegaan en vanmorgen om 8.15 was hij er weer uit!! gisteravond nog wel een fles pap gegeven, maar die heeft ie slapend opgedronken.... vandaag maar een beetje relaxen met die kleine man. Noor kan zwaaien, ook weer een mijlpaal.... wel superschattig hoor. kleine noor in plopsaland, zwaait een halve dag naar de carroussel!! daar rij je dan anderhalf uur voor....haha... nu mopppert ze, dus ik ga eens even kijken wat ze wil: eten slapen drinken??? heel veel groetjes van ons allevier!! doei jose

  • 21 Maart 2011 - 19:20

    A1:

    he rene ik heb nog een korte broek gevonden als je hem wilt hebben stuur ik hem naar je op.

    groete

  • 22 Maart 2011 - 11:43

    Nicole:

    he marije,

    ik heb niks ontvangen.
    weet niet naar welk email adres je het gestuurd hebt?
    het goede is: jarnokreeke@gmail.com
    mooie fotos!!

    xxx

  • 23 Maart 2011 - 10:55

    Karin:

    he meisie leuk je net even gesproken te hebben. bij deze nog bedankt voor de foto's vergat ik nog te zeggen ze zijn mooi. pa en ma zijn weer volop bezig hoor met hun eigen ding. drukke oude baasjes zijn het. maar bij jullie hebben ze ook heel hard gewerkt hoor ik de foto's van pa en ma zijn ook mooi vanaf de camera gezien. ik wacht met smart op weer zo'n mooi foto boek van ma. kan ik de foto's beter bekijken. ik ga zo de kids uit school halen, vanmiddag werkstuk en spreekbeurt helpen maken. vannavond voetbal weer druk en vol programma. gr ka xxxxx mis je

  • 27 Maart 2011 - 19:38

    Ma En Pa V.d.Kreeke:

    Hallo Marije en René, Ja, Ja, hier zijn we dan eindelijk ook weer eens op deze site. Wel contact gehad via telefoon en skype. Reis vlotjes verlopen.We hebben een heel goede tijd gehad bij jullie. Nogmaals heel hartelijk dank. We hebben lekker gewerkt, maar ook diverse keren uit eten en lunch bij Rienie en Michel en bij Hillary. Paar uitstapjes gemaakt naar Mogotlho en Kaziikini. Geslapen in tent en klein huisje. Alles prima verlopen. Van alles gezien, olifanten, giraffen, impala's, apen, zebras, hyenas en nijlpaarden, sommige waren niet zo blij met ons in de buurt. Terug thuis was ook alles in orde, koelkast gevuld door Karin en alle kranten en post keurig op stapeltjes verzorgt door buurman Jan. Het weer viel niet tegen hier. We lunchen en drinken koffie in de serre,dus niet slecht hè, het lijkt wel Botswana. Verder gaat hier alles weer z'n gangetje. Pa doet de tuin (we eten al raapsteeltjes en rucola uit de kas) en werkt aan de dijkverzwaring in Westkapelle en ik doe de gewone huishoudelijke dingen + nordic walk, badminton, foto

  • 27 Maart 2011 - 19:45

    Pa En Ma V.d. Kreeke:

    foutje. we gaan weer verder. fotocursus mensendieck, kapper vergaderingen. enz. enz. Van de week ga ik ook aan het fotoboek beginnen. De foto's voor het personeel stuur ik op. Groetjes aan iedereen.
    Liefs Pa en Ma

  • 29 Maart 2011 - 12:00

    Madeleine En Bert:

    Leuke foto's! Vorige keer had ik geen tijd om ze uitgebreid te bekijken. Fijn dat het gelukt is om ze er op te zetten. Dat heb je toch al vaker geprobeerd, maar wilde toen niet zo lukken?
    Hier is het mooi weer. Lekker zonnetje en tussen de muren in de tuin kun je lekker buiten zitten. Kevin vindt het ook heerlijk. Hij speelt de hele middag buiten. Ik hoop dat we het zo houden, maar ik geloof dat het morgen al weer om gaat slaan. Morgen is trouwens ook de twintigweken-echo. Leuk, maar ook wel spannend.
    groetjes uit 's-HKK.

  • 29 Maart 2011 - 12:00

    Madeleine En Bert:

    Leuke foto's! Vorige keer had ik geen tijd om ze uitgebreid te bekijken. Fijn dat het gelukt is om ze er op te zetten. Dat heb je toch al vaker geprobeerd, maar wilde toen niet zo lukken?
    Hier is het mooi weer. Lekker zonnetje en tussen de muren in de tuin kun je lekker buiten zitten. Kevin vindt het ook heerlijk. Hij speelt de hele middag buiten. Ik hoop dat we het zo houden, maar ik geloof dat het morgen al weer om gaat slaan. Morgen is trouwens ook de twintigweken-echo. Leuk, maar ook wel spannend.
    groetjes uit 's-HKK.

  • 29 Maart 2011 - 19:14

    Kees En Nellie:

    Hoi
    rene en Marije,
    Vandaag heeft Bart de laptop gebracht en nu zit ik in mijn kantoortje te mailen naar jullie, het is wel even wennen hoor,Ralf komt alles nog eens overzetten en nu kan ik eerst wat oefenen.Gaat al goed he??
    Vandaag weer mooi weer ,Teun is nog geweest,nu heeft hij een skelter en hier heeft hij lekker de ruimte,Volgende keer meer nieuws,liefs en groetjes Pa en Ma A xxx.

  • 04 April 2011 - 21:38

    Jeroenemans:

    Hey Reneke & Marije,

    Helemaal supertof!! had ik vandaag zo maar een voicemailbericht vanuit Afrika.

    Ja sorry hoor Rene, dat ik je gesprekken steeds mis...ik ben niet zo'n mobiele held :-) Ik vergeet hem meestal mee te nemen.
    Dus ik reageer maar even via deze weg...

    jullie moeten binnekort anders toch echt eens aan de Facebook of twitter hoor..........kun je meteen als PR middel gebruiken, plus je kan lekker gemakkelijk met iedereen praten.

    Superbedankt in ieder geval! Tsja...30 alweer he? wat zijn we toch een stel ouwe lullen :)
    Gelukkig zien we er nog prima uit voor onze leeftijd hehehehehe.
    Ik heb zaterdag gewoon m'n gemak gehouden......lekker met Loes uit eten geweest in je hometown Baarland in het kerkje.
    Misschien dat ik het binnenkort nog vier samen met Loes (19 april) al moet ik zeggen....ik ben niet zo'n verjaardagen man...heel de dag alle aandacht..gatver! Laat mij maar een beetje achter de schermen keutelen.

    Voor de rest gaat alles helemaal prima....Jip is ook alweer een jaar geworden.....Pa is 65 geworden en mag dus eigenlijk met pensioen, maar we krijgen hem met geen mogelijkheid z'n Kwadendamse jungle uit, dus we laten hem gewoon maar doen. :-) de vlinders gaan weer fladderen en de rest van de dieren doen het ook erg goed.
    We hebben sindskort een groepje van 5 prairiehondjes.....echt supergrappige beestjes...lekker actief.

    Verder alles z'n gangetje......

    Nogmaals dank voor je voicemail

    Groetjes daar!

    Jeroeneke, Loes & Jip

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 154950

Voorgaande reizen:

02 Januari 2006 - 03 Januari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: