alweer een berichtje.... - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu alweer een berichtje.... - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu

alweer een berichtje....

Door: renemarije

19 Februari 2011 | Botswana, Maun

Hallo Hallo,

Jaaahh alweer een berichtje!! zou het te maken hebben met het feit dat een aantal van onze "normale" taken worden overgenomen door een stel hard werkende ouders..?? Kan er misschien wel mee te maken hebben!!
Ff een kort verslagje van onze trip in de bush, we zijn alle 4 weer heel huids terug gekomen en hebben het erg goed gehad. Het is op dit moment erg groen en bebost in Botswana dus erg moeilijk en lastig om dieren (m.n. katachtigen) te spotten!! Maar groot wild gaat nog wel, we hebben heel veel olifanten, impala's en hippo's en vogels gezien. Verder genoten van de rust en stilte en bijna volle maan + heldere hemel = prachtig.
Nu weer druk aan het werk en regelen, misschien volgende week ook nog 2 nachtjes op pad of zo.. we kunnen toch ook niet de hele tijd werken of..??.
Karin bedankt dat je belde!! Altijd leuk, is het goed gegaan met de oppasbaby.. zal wel toch!!
Tante Cora (en Hans)bedankt voor emailtje.. leuk!
Heel veel groetjes voor iedereen en liefs van ons allen

• 19 Februari 2011 - 09:54

Karin:

hoi hoi ja met 2 van die oudjes erbij om te werken schiet je wel lekker op.
    Het is heel goed gegaan hoor met m'n oppas baby. poep tot aan z'n rug. dus alle kleren in de was en nog even boven zoeken in de oude doos met baby spullen. gelukkig had ik nog wat. Bij rinus op verjaardag met de baby was ook een verrassing voor de tante's. wel leuk hoor. gelukkig kwam de moeder op tijd voor de ergste honger. ( borst voeding heb ik niet meer!!!!) Ik ben sinds gisteren echt heel beroerd, verkouden hoofdpijn en veel keelpijn. maar geen tijd om ziek te zijn. vanmiddag weer aan de carnavals kar werken. laatste loodjes hoor. kleding passen, laatste schilder werkjes. Len was vrij van voetbal Tijn is naar kloetinge. Heb nog geen auto dus ben maar thuis gebleven. Groetjes aan pa en ma daar. werk ze geniet ze en rust ook een beetje uit tussendoor. gr xxxxxxxxx ka mis jullie allemaal wel een beetje hoor !!~!!!!!

• 19 Februari 2011 - 09:55

Karin:

OJA VOOR IEDEREEN DIE OP DEZE SITE LEEST ZATERDAG 5 MAART 14.00 OPTOCHT LEWEDORP (GRATIS) TIJN LOOPT MEE MET EEN GROEPJE VRIENDEN EN VRIENDINNEN.
    ( "DE PUBERS")

• 19 Februari 2011 - 14:04

Jose En Fam:

hier ook weeer een berichtje uit het langeweegje. klinkt allemaal goed bij jullie. hier ook alles oke. net naar de fixet gewandeld, en direct daarna weer terug met de auto want teun zijn brandweer laarzen (tutalaaze)
    waren net zo groot als zijn gele. dus nu een maatje groter. vorige week een weekendje naar de ardennen geweest. superleuk. met de vriendengroep van toen we op stap gingen, nu allemaal met kids, dus 45 man in een huis (gelukkig een heeel groot huis).naar de grotten geweest, waar je in een bootje op de terugweg kon, gewandeldin de bossen rondom het huis, teun vond het ook geweldig, liep alles bijna zelf< kanjer hoor! en lampionnenoptocht, kinderdisco, lekker kletsen enz. t was supergeslaagd. verder niet zo veel beleefd. noor rolt door het hele huis en teun kletst er op los. ik ga nu een bakkie koffie drinken, groetjes jose

• 19 Februari 2011 - 18:51

Caro:

Ha!!

Leuk; jullie zijn weer lekker op pad geweest en flink aan de klus, zal wel mooi worden!!

Hier alles goed, zondag de vuurdoop gehad, dit jaar weer voor het eerst op de fiets, viel bij wolphaartsdijk een beetje stil, maar gelukkig fietsen we in een "collegiale"club!!
    Dus de oranjeboom toch nog gehaald.
    Morgen als het een beetje mee zit weer...

Verder vandaag lekker vrij; elunched met een oud collegaatje van de klimop en pauline, was leuk.

Trouwens karin; als je je verveelt(wat jij volgens mij nooit doet) of denkt; iedereen zit met zijn gat in de afrikaanse zon en wij in de zeeuws miezer, dan kan je altijd in h'zand een bakje komen doen hoor!!

De valentijn was best druk bij de bloemist, prettig!!

Verder niet veel bijzonders, de groetjes daar en veel plezier met alles, x caro.

• 20 Februari 2011 - 10:54

Kees En Nellie:

Hallo Rene marije Ko en Conny,
    Zo te zien werken jullie hard en genieten jullie van de Afrikaanse zon.
    Hier miezert het weer eens,maar zo nu en dan hebben we ook een mooie dag en dan genieten wij dubbel.
    We hebben 4 lammetjes en 1 kalf, dat lijkt wel voorjaar,Kees krijgt het weer druk.Gister ben ik naar Plonie de W geweest in B op Zoom,was erg gezellig hebben gewandeld en gekletst.Het achterkamertje schiet al op ,nog witten in laminaat leggen en dan kan alles er weer in.Rene, we hebben een nieuwe douchkraan die doet wat wij willen,heerlijk.Verder heel veel plezier samen en niet te hard werken hoor..liefs en groetjes van Pa en Ma Axxx

• 01 Maart 2011 - 11:08

Johnny:

Goedemorgen!

PbP ook nog van de partij hier?

• 03 Maart 2011 - 07:56

hoi hoi
    gisteren was het zeeuwse avond op school bij de kids. Kees van Serender was er ( tijn heeft handtekening) En Jan Oreel was er van goes in strip of zeeland in strip. ook daar handtekening van en hij heeft een tekening gemaakt van Tijn z'n gezicht. Tijn z'n cito score binnen. niet veel verrassingen gewoon wat we verwacht hadden. Len in Ik gaan volgende week bij Jeroen en Johan langs van de vlindertuin. Len gaat z'n spreekbeurt over vlinders doen. dus ik heb Johan en Jeroen e-mail gestuurt en Len en ik zijn welkom met alle vragen die we hebben.
    We zijn klaar voor de Carnaval.
    "Me é de wind mee" hopelijk niet te veel wind zaterdag, anders waaien we weg. huis is schoon confetti getrooid boodschappen in huis, dus we kunnen van start, vanavond gaan "De Pû bers hun nummer ophalen voor de kar. morgen kindercarnaval en daarna naar de carnavals kerkdienst ( met dweilband) gezellig. Zaterdag rond 11.00 komen de jongens aankleden en opwarmen voor de optocht. nog lunchen bij mij en dan om 13.00 klaarstaan voor de optocht. die gaat om 14.00 van start. Ze hebben al flyers rond gebracht voor een gratis vlieger paragliding vlucht. zaterdag avond gaan tijn en len bij oma logeren, dan gaan we zelf feesten. zondag komen de grote mannen bij ons lunchen. daarna hitsfestival vanaf 16.00. deus we hebben het druk met gezellig doen. hopelijk gat alles goed zaterdag met de kar van de jongens, daar hebben ze 2 maanden aan gebouwd!!! bij ons is het nu heel koud, snachts
    -1 -2 overdag lekker zon +8 ongeveer, maar koude noord wind. bij jullie warmer zeker????? Zit het dak er al op??? veel bouw plezier nog geniet nog even van een tripje en van elkaar volgende week zitten die oudjes weer in de kou. heel veel xxxxxx kroelen en groetjes vanuit lewedorp ka xxxxxx

• 07 Maart 2011 - 13:19

Bert En Madeleine:

Hallo. Klinkt goed! Lekker er op uit en ook nog wat hulp bij het klussen en al het andere werk bij jullie B&B.
    Hier gaat alles goed!! Wij hebben nog een leuk nieuwtje. Ik ben inmiddels 16 weken zwanger! We zijn er allebei heel blij mee!! Vandaag weer naar de verloskundige geweest en samen met Kevin naar het hartje geluisterd van onze baby. Heel bijzonder om dat te horen zo samen met je eigen zoontje. Over vier weken twintig weken-echo, ga ik samen met bert heen. Is spannend, maar ik kijk er ook erg naar uit.

groetjes uit 't Zeeuwse

• 08 Maart 2011 - 12:07

Pb:

Klinkt allemaal nog steeds goed!
    Groeten Pb

@ Johnny, Ben dr wel maar heb niks te stoken...

• 10 Maart 2011 - 16:15

Johnny:

Binnenkort weer een pintje bij Dennis lees ik :)