ff snel van heel ver weg.... - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu ff snel van heel ver weg.... - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu

ff snel van heel ver weg....

Door: renemarije

23 Juli 2009 | Botswana, Maun

Hallo Allemaal,

Hier alles redelijk goed, het lijkt erop dat de grote drukte weer een beetje klaar is.. het werkt echt met pieken en dalen. De afgelopen dagen waren vrij rustig, dus dan hebben we ook weer iets meer tijd voor elkaar of om bij vrienden/ buren langs te gaan = ook wel erg leuk/ relax.

Ons personeel geeft hier en daar weer wel wat problemen.. soms kunnen ze echt heel moeilijk doen en wij proberen ze toch echt bij alles zo ongeveer te helpen, maar als je dan iets terug verwacht dan moest het ineens op papier staan en krijg je van die lange gezichten en gezeur van: waarom zij wel en ik niet?! Meestal is het volgens ons een misverstand en toch de taalbarierre, maar als ze dan gaan drijgen met "labourkantoor" enz. dan schiet dat bij ons ook wel een verkeerd.

Via Caro, en het thuisfront begrepen dat de folders onderweg zijn met de fam. van Ruler. Die moesten vandaag aankomen, maar er was iets met het vliegtuig in Frankfurt, dus die komen waarschijnlijk morgen pas aan.. zal nog wel ff laten weten op de website of dat gelukt is!! Verder waren er geen grote problemen met hun vlucht of dergelijke, alleen "luchtruim" vertraging.

Er zijn nu wel andere gasten aangekomen (spanjaarden) en die willen zo wat eten, dus ga ik koken want onze kok is "ziek" net als onze tuinman trouwens.. schiet wel lekker op?!

Heel veel liefs, dikke knuffels en tot gauw

p.s: Pieter ik geloof dat je uitdaging niet aangenomen wordt, het is zo rustig aan het front!!
p.s: nog spannende berichten vanuit de tour de france?
p.s: Mama Nellie alvast gefeliciteerd.
p.s: Vief en Peter, Linda en Karel en Bert en Madde nog gefeliciteerd met de verjaardagen van Mila, Lara en Kevin... zijn vast leuke dagen geweest.
p.s: Teun (Stevens) ook nog gefeliciteerd met je verjaardag en voor de rest iedereen die ik vergeten ben.
ps.: hoe ist bij Daphne en Peter.. al nieuws?
p.s: Nicole (en Jarre) duurt nog lang he?! alles goed?
p.s: fam. Traas al veel gezwommen??
x x

• 23 Juli 2009 - 17:58

Mieke:

Ha ik ben er weer!
    Vandaag naar Zolder geweest, Team N254 moest weer rijden. We hadden een hele kleine fan bij ons, namelijk Luca! Eef was natuurlijk ook gewoon mee he.... T was voor hen allebei de eerste keer op een circuit en nog voor dat we daar wegreden werd er al gevraagd of we dat nog eens een keer konden doen... Lijkt me dus een geslaagd uitje.. De uitdaging aangaan met Pieter??? Altijd! Ik zeg ''kom maar op!''
    Verder alles goed hier, nog 3 weken werken en dan vakantie!!!!
    Werk ze daar en veel plezier!

Dikke kus

• 24 Juli 2009 - 19:30

Jose:

hoi
    ik ben niet zo'n trouwe schrijver de laatste tijd, maar het internet ligt eruit, de telefoon en tv ook! het lijkt wel afrika!! alles goed daar? ik heb wel een dvdtje opgestuurd met wat recente filmpjes, hoop dat ie er snel is. hier alles prima, hard aan het klussen bij ons, de beton en strijkvloer ligt er in! het ziet er nu al mooi uit. verder is han zijn huis verkocht, tenminste 3 aug tekenen ze, dus bijna verkocht... verder kan teun heel snel kruipen, dus we moeten alles (vooral hem) goed in de gaten houden. het is nu officieel vakantie hier en het is slecht weer. ach ik heb pas in sept vakantie, maar hoop toch voor die tijd nog wel op beter weer. droog in ieder geval. heb je al gehoord dat mickael jackson overleden is. ook een nieuwe hit: i'm dead!! niet zo netjes zo'n grapje, als rogier dit leest wordt ie vast boos. ik ga er weer mee stoppen wan tik ben aan eht werk en heb nog een boel te doen, maar geen zin..... doei groetjes han jose en teun.

• 25 Juli 2009 - 09:23

Rene Marije:

Hallo

Leuk hoor alweer wat reacties op de site!!
    Gisteren zijn onze zeeuwse gasten aangekomen, na een hele vertraging en nog een beetje (met Air Botswana!!) Maaike is nog haar grote bagage tas kwijt.. wel lullig want al de voor ons mee gebrachte kado'tjes zij er wel! Maar goed ga vandaag nog achter die tas an en verwacht dat die toch wel snel zal komen. Iedereen die briefje, spulletjes mee gegeven heeft, hartstikke bedankt.. we gaan er van genieten!! En allemaal super bedankt voor de folders, toch nog geregeld op laatste termijn?! ze zijn er geloof ik allemaal, hele zware tas.. ziet er prima uit en gaat ons weer veel helpen met promoten van ons bedrijf.

Mis jullie, maar is wel ook wel erg gezellig om andere zeeuwen op visite te hebben.. we zullen goed voor ze zorgen.

Veel liefs

• 25 Juli 2009 - 09:24

Daphne:

He ha,

Hier helaas nog niets te melden. Daan kwam 15 dagen te vroeg dus daar hielden we stevig rekening mee.....Onze dame echter werkt nog aan haar speklaag denken we. Vandaag 39 weken en 4 dagen en wat ons betreft mag ze komen!!!!!! We hopen snel goed nieuws te kunnen melden.

Dikke zoenen,

Daph, Peet en Daan

• 25 Juli 2009 - 09:33

Karin:

he leuk dat jullie gasten erzijn. geniet van de foto's enzo. veel plezier met de zeeuwse gasten.
    wij de kinderen hebben het zwembad gedoopt. samen met een groep vriendejes. was gezellig en leuk. edje heeft zijn eerste nacht op de zwarte cross overleeft, maar net hoor. het regent daar meer als hier dus het was blubber. maar wel gezellig. pa en ma komen morgen BBQ een bij ons. gezellig even kletsen en eten. groetjes en veel plezier met de gasten gr ka en kids

• 28 Juli 2009 - 12:57

Pieter:

Bje jammer dat het personeel bij jullie zo moeilijk doet. Kan me voorstellen dat dat irritatie geeft.

@ Mieke: "Kom maar op"?? Durf je zelf niet meer?? Heb je zelf niks om mee te komen? Hebben we tegenwoordig geen woordjes meer klaar? Sprakeloos!? Jammer Hoor!
    :P

• 29 Juli 2009 - 08:57

Weer Al..??:

De bagage van Maaike is afgelopen zondag aangekomen.. nadat we met z'n allen naar de kerk waren gegaan... dus helpt toch echt!!
    Daphne en Peter + Daan nog ff gedult, misschien komt jullie dame wel gelijk met ma alemekinders d'r verjaardag of met pa van de kreeke--> beiden alvast gefeliciteerd met julie verjaardagen.
    Zwarte cross met veel regen.. dat hoort toch zo of?!
    Veel liefs en x x

• 30 Juli 2009 - 20:33

Kees En Nellie:

Hoi Rene en Marije,
    Leuk om je weer eens te horen door de telefoon.Bedankt voor de felicitatie en de mooie bloemen.Vandaag ben ik goed verwent.Veel groetjes en liefs ook van Pa en tot mails of sms.Pa en Ma A.xxx

• 03 Augustus 2009 - 20:16

Pa En Ma V.d.Kreeke:

Hoi Marije en Rene,
    Oudejaarsavond voor Pa. Hij moet morgen gewoon werken. Het feest is op een latere datum. Alles gaat hier prima. Vorige week fietsvierdaagse met enkele dames uit het ziekenhuis. Donderdag was er erg veel wind, maar het was wel te doen. Pa was met de kids weer naar de Kaloot, maar dat was toch een beetje te koud. Zaterdag is hij naar de trekker-trek geweest in Cadzand, ook weer met de jongens. Ze waren pas om 11 uur thuis!!! Op het fruitfront is het nu wat rustiger. We hebben nu volop bramen en ook wat pruimen. Hoe gaat het met de Nederlandse vakantiegangers??
    Belt er wel eens iemand uit Nederland naar jullie mobile? Wij kunnen dat niet?? Hoe komt dat?? Weet iemand hier meer over??
    Nog even lekker douchen en wat drinken en dan naar bed.
    Groetjes en liefs Pa en Ma.

• 04 Augustus 2009 - 08:55

Daphne:

Nou ze is er hoor!
    zondag 26 juli is NOOR geboren (Leonore Marlotte Elise). Een lekker stevige dame van 4120 gram. Was even een werkje maar dan heb je ook wat moois. We maken het allemaal goed en Daan is erg trots op zijn zusje. Op welke account willen jullie foto's ontvangen? Houtmar of Discoverybnb?

Dikke kussen,

Daph

• 06 Augustus 2009 - 13:48

Simone Van Ruler:

Dumela!!

Jeetje mina, wat is het raar om hier weer in Delft achter mijn computertje te zitten. Een beetje dubbele gevoelens geeft het want het is toch wel heel jammer dat het allemaal achter de rug is. Maar aan de andere kant is het toch wel weer heel fijn om mijn ventje vanavond weer te zien!!
    Dit keer is de reis eigenlijk heel voorspoedig gegaan. Ondanks dat we wat te laat vanuit Maun vertrokken (hoe kan het ook anders!!) hadden we uiteraard geen last van stress. Ja, wat wil je met een overstaptijd van een uurtje of 6?? Die hebben we heel nuttig doorgebracht met wat shoppen en uiteraard iets te drinken en te…….eten. Uiteraard!!
    Ook hebben we nog wat rondgebeld met de telefoonkaart die we op de heenweg hebben gekocht in Johannesburg. Kostte 50 Rand en we hebben er de opa’s en oma’s, 2 ooms en tantes mee gebeld en zelfs Ronald heb ik nog een aantal minuten gesproken. Dat kostte echt geen drol….we hadden zelfs beltegoed over maar geen mensen meer om te bellen.
    Na een nacht zonder veel slaap voor Simone & Maaike komen we rond 9 uur aan in Nederland. Daar stond onze tante Anneke (waar M+S wat op lijken, die bang is voor katten/honden en waar Maaike mee op vakantie ging) op ons te wachten met een heerlijk ontbijtje. Ondanks het eten in het vliegtuig ging dat, onder het genot van een aantal verhalen die we zo snel konden ophoesten, goed naar binnen. Ondanks dat het heel gezellig is nemen we toch maar afscheid want we vallen bijna in slaap tijdens het kletsen.
    We nemen de trein en de bus naar Delft en de aardige buschauffeuse is zelfs bereid ons niet op de hoek van de straat af te zetten maar pal voor onze flat. Helemaal top, want dat scheelt een heel gesjouw! Op de galerij voor de flat kieperen we alle tassen zo ongeveer om en sorteren de spullen goed uit zodat iedereen zijn eigen rotzooi heeft Gelukkig is de buurman niet thuisgekomen tijdens deze puinhopen!

Nou, ik denk dat dit het voorlopig wel even is. Rest mij nog om jullie ont-zet-tend te bedanken voor het uitstippelen van een route door Botswana, jullie gastvrijheid, de goede zorgen en de ontzettend leuke tijd die we hebben gehad.

Groetjes,
    Simone
    (Zeker weten ook namens de rest!!)

• 03 Mei 2011 - 19:28

Caro:

Nog maar een paar uurtjes....
    En dan is het party-time@discovery!!
    Alvast vanharte gefeliciteerd, en een hele gezellige dag.