karin - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu karin - Reisverslag uit Maun, Botswana van renemarije - WaarBenJij.nu

karin

Door: renemarije

03 Juli 2009 | Botswana, Maun

hoi hoi ik heb even ingebroken in de site, met toestemming. bij deze een paar nieuwe foto's van marije en rene in botswana. heel veel groetjes karin en blijven reageren!!!!!

• 03 Juli 2009 - 10:56

Rene Marije:

Hallo

Iedereen en m.n. zus Karin--> bedankt voor het inbreken in de computer, maar nog niet helemaal gelukt zo als je wou zeker?! In ieder geval super dat de foto's van 2006 er nu niet mee op staan en we naar iets nieuws kunnen kijken!!
    Is het bij jullie nog zo warm? Hier is het s avonds nog steeds koud en overdag lekker.
    Afgelopen dinsdag zijn we weer de bush in geweest.. nou, nou nu nemen we het er nog al van is het niet.. Onze buren (een jong stel) gingen en hadden campingplek over, dus vroegen of we mee wilden. Ze wilden ook graag dat wij mee gingen zodat ze en wij ook een extra auto hadden voor het geval er pannen was of we vast kwamen te zitten!! We zijn naar Linyanti, Savuti en Kwai geweest---> super mooi en ook super ver rijden (1 ste dag 300 kilometer door dik zand, bossen etc., heeft ons de hele dag gekost) daarna 2 nachten op camping, maar gisten dus alweer een lange dag van auto rijden. Het was zeker wel de moeite waard, maar volgende keer zullen we denk ik dichter bij blijven of langer op de camping!! we hebben woensdag veel olifanten op de camping gehad, echt super dicht bij en vrij relax. 's avonds heel veel hippo, olifanten en allerlei andere geluiden rond om ons heen, maar in de tent toch lekker geslapen. Gisteren toch wel 1 van de hoogte punten van de trip een luipaard gezien!! Nu is mijn "big vijf" ook eindelijk compleet. Schrijf volgende week wel weer meer. Heel veel liefs, dikke knuffels .. van jullie "wereld reizigers".

• 03 Juli 2009 - 12:24

Karin:

gefeliciteerd de big 5 is rond. super. nou het is gelukt met de foto's geniet ervan hopelijk vind je het goede foto's. zo niet laat het even weten!!! Camperen met geluiden van nijlpaard olifant op de achtergrond lijkt me niet echt rustgevend. weltrusten hoor.
    het is hier heel warm, overdag 30 en vanochtend om 7.00 was het al 22 graden dus ik denk dat het vannacht rond de 18 of 20 graden is geweest. dat is in ned plakkerig warm. gr dikkekus ka

• 05 Juli 2009 - 10:08

Caro:

Ha rene en marije,

Leuk, nieuwe foto's op de site, maar het is inmiddels vast nog mooier geworden!
    Maar jullie zijn lekker op pad geweest, gaaf hoor, en het luipaard, supergaaf!
    Heb je hem goed kunen zien?
    Wij zagen hem toen door de rivierbedding lopen, maar je moest wel goed kijken.
    Gisteren zijn jose en ik naar de rommelmarkt in nissen geweest, wat boeken gekocht en frutjes, jose had natuurlijk weer grotere aankopen!
    S'avonds bbq bij fabienne, voor haar verjaardag, was gezellig en toen naar het feest, was ook leuk, het thema was hollywood, en ik heb zelfs een hele mooie zeemeermin gezien!
    Straks op verjaardag van andrea(van de bakker in kapelle) en verder lekker een beetje thuis.
    het is nog steeds goed weer, ze zeggen dat het om gaat slaan, maar tot nu toe is dat nog niet gebeurd, wel is het meer bewolkt.
    Verder niet zoveel bijzonders, heel veel groetjes caro.

• 05 Juli 2009 - 17:14

Karin:

he he we zijn weer een beetje op de been. HET FEEST was gezelliiiieeee.
    Hollywood thema. veel elvis, bunny's, rambo's enz enz. jezus crist super star liep er ook rond die was helemaal geweldig. wij hadden al een voorproefje bij joan in de tuin verkleden en bbq gezellig met een aantal. nog de laatste had leggen aan kleding en haar. lachen gillen brullen dus. je hebt de groeten van Dennis (buurman van Pa en Ma) hij vroeg nog naar je en vroeg of ik de groeten wil doen , dus bij deze. groetjes en tot mails of sms ka xxxx jes